Friday 27 June 2014

SET KURUS SHAKLEE

SET SLIMMING SHAKLEE

Herb lax- Mengandungi daun senna serta herba herba lain yang bertindak untuk memperbaiki kesihatan usus. Seperti mana yang diketahui daun senna telah digunakan secara tradisional sejak beribu tahun dahulu sebagai julap semulajadi. Kiranya Herb lax boleh mengelakkan kita daripada sembelit dan pelbagai lagi. Daun senna sangat efektif dalam melarut lemak dalam badan juga. Selain daripada itu Herb lax dapat menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut bagi membantu proses semulajadi tubuh badan, dimana Herb lax dapat membantu anda mencuci usus dan menyingkrkan toxin dalam badan. Jikalau toxin dalam badan berlebihan, kemungkinan badan susah untuk serap nutrient yang telah diambil. Sebagai contoh makan vitamin, kalau tidak dilakukan detox, sia2 sahaja kita berdiet sebab itulah ramai orang ber-diet dan masih tidak berjaya sebab mereka TIDAK MELAKUKAN DETOX TERLEBIH DAHULU. Herb lax ni tidak digalakkan untuk ibu menyusu sebab akan effect pada baby pulak.

Lecithin- Diperolehi secara semulajadi daripada kekacang soya.Setiap kapsul membekalkan 530 mg lecithin, termasuk 80mg fosfatidikolina & 48mg fosfatidilinositol. Lecithin dikenali sebagai pengemulsi semulajadi kerana leithin mempunyai kesan melekat pada lemak. Kiranya lemak itu nanti akan terapung dalam darah dan seterusnya mengelakkanya daripada terlekat di dinding membran. Jadi, lecithin ini membantu memecah lemak & mengurangkan berat badan

Cinch Shake- Merupakan minuman yang sungguh lazat dan berkhasiat untuk membantu anda memelihara otot penting serta membuat anda sentiasa kenyang dan berpuas hati disamping mengurangkan berat badan. Didatangkan dengan 3 perasa yang lazat iaitu CAFE LATTE,CHOCOLATE & VANILLA. Cinch Shake ini ramai orang suka sebab rasanya yang sedap dan cinch shake ini sesuai diambil masa pagi(breakfast) dan sepanjang hari anda tidak akan berasa lapar. Malah lebih kenyang dan bertenaga. Kalau boleh mesti taknak bnda ni terjadi pada kita-- ada orang yang berjaya turunkan berat badan tapi badan menggeleber dan YANG TURUN TU SEBENARNYA BUKAN BERAT TETAPI DIA KEHILANGAN OTOT. Kebanyakan produk dipasaran akan bagi result macam itu. TETAPI TIDAK DEGAN CINCH SHAKE SHAKLEE!! seabbnya otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak. Cinch Shake berkesan dalam pemeliharaan otot semasa diet anda. Best-kan? Apa yang perlu anda ketahui mengenai cinch Shake ini rasa seakan pemanis mulut dengan khasiat penuh satu hidangan diperkaya dengan leucine untuk memelihara otot ketika proses mengurangkan berat badan mengandungi 24gm protein dalam setiap hidangan bagi rasa puas dan kenyang. Kandungan serat yang tinggi, 6gm dalam setiap sajian nilai glisemik yang rendah untuk mengekalkan paras gula normal dalam darah dan mengekalkan tenaga memberi 35% atau lebih nilai harian bagi 21 jenis vitamin dan mineral penting. Tiada perisa, pewarna, atau pemanis buatan genetik soya yang tidak diubahsuai.


SET SLIMMING BUDGET



(Pengedar sah Shaklee sepang, nilai, klia, kota warisan, kota seriemas)

No comments :

Post a Comment